Aygo X prologue

Nova vizija v segmentu A


Aygo je že od svojega rojstva znan po drzni obliki, s katero izstopa iz množice. Zato mu v avtomobilskem segmentu A pripada prav posebno mesto. Oblikovalci v evropskem oblikovalskem središču znamke Toyota, ki nosi ime ED² in se nahaja v bližini Nice na Azurni obali, so odločni, da bodo malemu avtomobilu dodali še več drznosti in začinjenosti.

Znamki Toyota na evropskem trgu v 21. stoletju pripada vodilni položaj v segmentu A. V sklopu zaveze zagotavljanja svetle prihodnosti v tem segmentu, so oblikovalce studia ED² soočili z izzivom nove vizije, ki bi majhnim avtomobilom zagotovila še več življenja. Zato so na te avtomobile morali začeli gledati s svežimi očmi, s katerimi bodo prepoznali želje in potrebe evropskih kupcev. Hkrati pa naj bi avtomobilom, ki predstavljajo vstopnico v svet določene blagovne znamke, zagotovili še bolj izstopajoči dizajn.

“Prepričani smo, da je Aygo X prologue, odličen primer, ki dokazuje, da ima tudi majhen avtomobil lahko veliko osebnost in drzen značaj," je povedal Ken Billes, eden izmed glavnih oblikovalcev studia ED².



Ikona mladostnega sloga

Aygo vse od svoje predstavitve leta 2005 velja za najbolj dostopen avtomobil znamke Toyota. Hkrati izžareva šarm, mladostno radoživost in progresivnost. Kot tak je seveda ustvarjen za kupce, ki prisegajo na igrivost in zabavnost.

“Zabava in igrivost sta že od nekdaj osrčje Ayga. Sedaj smo njegovemu DNK dodali še nekaj močnejših začimb," pravi Lance Scott, direktor oblikovanja pri studiu ED².

Aygov živahen značaj in angažirana vozna dinamika že od nekdaj privabljata številne evropske kupce, ki prisegajo na privlačno obliko in slogovno dovršenost. Prav unikaten DNK in izstopanje iz množice sta najpomembnejša temelja pozicioniranja modela Aygo. V zadnjem času pa kupci avtomobilov Toyota pričakujejo tudi prefinjenost in slogovno originalnost, s katero lahko izražajo svojo osebnost. Zato je slogovna ikona, kot je Aygo, odličen temelj za snovanje zelo posebnega avtomobila.

Ekipa z jasno misijo

Pri studiu ED² so angažirali predano ekipo, ki od začetka do konca procesa zagotavlja drzno in močno obliko. V skladu s tem prepričanjem se je rodil Aygo X prologue.

Nekaj dodatnih začimb v segmentu

Ime Aygo je vedno simboliziralo osebnostno svobodo in mobilnost. Aygo X prologue pa v to mešanico dodaja še nekaj več. V svojem bistvu je še vedno igriv, a hkrati premore tudi nekaj dodatne ostrine. Iz vsakega zornega kota izžareva zanimiv značaj in močno osebnost, poleg tega pa navduši tudi s svojo mogočno pojavo. Nekoliko večja kolesa vozniku zagotavljajo višji položaj za volanom, ki hkrati ponuja boljši pregled nad dogajanjem na cesti. Dodatna višina pomeni tudi možnost boljšega izogibanja morebitnim oviram na cesti.

Slog, ki izstopa.

Aygo X prologue z vseh strani izžareva svojo nagajivost. Dvobarvna različica ustvarja unikaten grafični profil, ki je, kjerkoli se pojavi, deležen izjemne pozornosti. Nova strešna linija poudarja občutek dinamike in športnosti. Luči na sprednjem delu s svojo obliko spominjajo na krilo in dobesedno objamejo pokrov motorja. Velik zračnik, meglenke in podložna plošča soustvarjajo heksagonalno tematiko in izžarevajo avtomobilovo pripravljenost, da svoje potnike odpelje kamorkoli. Aygo X Prologue je zasnovan za ljudi svobodnega duha, ki se veselijo jutrišnjega dne. To je avtomobil, ki bo še povečal njihovo svobodo. Na zadnjo podložno ploščo je možno namestiti nosilec za kolo, kar pomeni, da je prav vsak dan možno spremeniti v pustolovščino. V zunanjem vzvratnem ogledalu je nameščena posebna kamera, s katero je možno posneti najbolj razburljive trenutke dogodivščin in raziskovanja.

Integrirani strešni nosilci še dodatno poudarja profil avtomobila, hkrati pa predstavlja vizuelno povezavo s heksagonalnimi zadnjimi lučmi, ki so eden izmed zaščitnih znakov Ayga.



Čustvene barve

V vsakodnevnem življenju barve predstavljajo središče naših emocij. In to velja tudi za novi Aygo X prologue. Za zagotovitev takoimenovanega začinjenega koncepta je bistvenih nekaj sestavin. Glavne štiri so čili, ingver, vasabi in črni poper. Najmočnejši izmed njih je čili. Ob tem je treba poudariti, da dvobarvna zasnova na povsem drugi ravni ustvarja nekoliko drugačno ravnovesje. Novi Aygo X prologue se ponaša tudi s kančkom kovinsko modre barve, ki je dodana barvni mešanici. Končni rezultat je nova barva, ki nosi atraktivno ime Sparkling Chilli Red.

“Sem oblikovalka, a sem tudi kupka. Zato sem pri snovanju novega Ayga X Prologue pomagala tudi s tem, da sem poslušala svoje želje," je razložila Momoko Otawara, ki je pri studiu ED² zadolžena za nove barvne mešanice.

Skupno ustvarjanje različnosti, ki bogati.

Ustvarjanje novega Ayga X prologue v trenutnih okoliščinah je bil za člane ekipe ED² svojevrsten izziv, ki je narekoval tudi hitrost in fluidnost oblikovalskega procesa. Ne glede na to, ali so oblikovalci delali skupaj ali na daljavo, so vedno sodelovali. Soustvarjali so skice in glinene modele in se tako počasi približevali končni podobi avtomobila.

Oblikovan v Evropi za Evropejce.

“Vsakdo si zasluži 'kul' avtomobil. Ko pogledam Aygo X prologue, lahko s ponosom trdim, da je ekipa ED² ustvarila točno to. Komaj čakam, da s tem avtomobilom revolucionarno spremenimo avtomobilski segment A," je povedal Ian Cartabiano, predsednik ED². Aygo X prologue je v svojem bistvu drzna ilustracija, kako močan značaj ima lahko majhen avtomobil. Toyota pa s tem avtomobilom dokazuje, da je tudi segment A še vedno možno začiniti.